Charakteristika jednotlivých cvičení

BODY&MIND (tělo a mysl)

Jsou to veškerá klidná tělesná cvičení, určená k nejen udržení a rozvoji tělesné kondice, ale taktéž mysli. Cvičení vede k protažení zkrácených a posílení oslabených svalů, učí správnému držení těla, správnému dýchání, zvětšuje pohyblivost kloubů.

Relaxační a meditační techniky pomáhají zmírnit pocity emočního stresu, posilují duševní a emocionální pohodu. Patří mezi ně: Chi-toning, Pilates, Port de Bras, Body Balance, Yoga, Stretching.

BODY BALANCE DANCE

Pomalá lekce řadící se mezi cvičení Body&Mind vycházející převážně z techniky Port de Bras, Pilates a Stretchingu.

Cílem je rovnováha mezi svalovými skupinami, u nichž se některé posilují a jiné protahují, správná pohyblivost kloubů, posílení hlubokého svalového stabilizačního systému těla tak, aby pohybový systém fungoval správně. Důraz je kladen především na správné držení těla. Pravidelné cvičení pomáhá zlepšit držení těla, správné dýchání a přirozeným způsobem formuje postavu.

BODY STYLING SLOW

Pomalá posilovací lekce s využitím různých pomůcek – činky, overball, posilovací gumičky, Bosu …

Cílem je rovnováha mezi svalovými skupinami, u nichž se některé posilují a jiné protahují, správná pohyblivost kloubů, posílení hlubokého svalového stabilizačního systému těla tak, aby pohybový systém fungoval správně. Důraz je kladen na preciznost prováděných cviků.

BODY BALANCE

Body balance je pomalé cvičení s využitím balančních a posilovacích pomůcek – malého míčku (overballu), BOSU, posilovací gumy. Vychází ze zdravotního cvičení, pilates, power yogy. V průběhu lekce se kvalitně protáhnete i efektivně posílíte celé tělo. Důraz je kladen na svalstvo středu těla, tedy svaly břišní a zádové. Pravidelné cvičení vám pomůže odstranit bolesti zad, zlepšit držení těla a zformovat postavu.

BODYSTYLING

Toto cvičení lze charakterizovat jako dynamické posilování vybraných svalových skupin celého těla s pomocí posilovacích gumiček, činek, tyčí nebo míčů. Tento způsob cvičení je ojedinělý tím, že u něj dochází ke střídání ke střídání stylů cviků (retro, modern, apod.), lekce v sobě nese nejnovější a nejzdravější formy pohyhu.

POWER YOGA

Cvičení vychází ze základů jógy. Opakováním prvků /asán/ v kombinaci s dýcháním rozvíjí psychickou i fyzickou kondici, formuje postavu, předchází zdravotním problémům, vyrovnává svalovou dysbalanci (nerovnováhu). K posilování i protahování jsou využívány overbally (malé míče). Toto cvičení je velkým hitem přivezeným z Ameriky.